Board logo

標題: 北京一速食店暴強的禁煙標識 [2P] [打印本頁]

作者: qaz1083    時間: 2010-7-19 12:03 PM     標題: 北京一速食店暴強的禁煙標識 [2P]

北京一速食店暴強的禁煙標識 ....
[attach]18763[/attach]
[attach]18764[/attach]
作者: giverespond    時間: 2010-7-19 01:31 PM

嘩!!!!!!!!!!
厲害!!!!!!!!!
作者: oprs0786    時間: 2010-7-20 02:09 PM

強國 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
作者: ilvsg    時間: 2010-9-4 06:56 PM

真係好正!!講野完全唔需要轉彎抹角!!!!!!!!
作者: bossanova    時間: 2010-9-5 12:28 PM

型爆, 叫香港衛生署學野la!
作者: s011202    時間: 2010-9-6 02:56 PM

唔知呢句野d阻嚇性大唔大呢...
作者: hahadog    時間: 2010-9-6 06:05 PM

簡單幾個字 就中哂point
作者: holli    時間: 2010-9-7 10:07 PM

寫左我D心聲, 用左好新穎GEI 做法, 先君子後小人, 正 !!!
作者: longsong    時間: 2010-9-8 04:12 PM

哈哈,佢殺人咪打佢囉....
作者: eric799    時間: 2010-9-11 11:24 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thc2074    時間: 2010-9-14 05:06 PM

強國d標語真係正到呢...
作者: 最愛黑鞋白襪仔    時間: 2010-10-17 03:23 PM

幾好希望多 d 人夠膽咁樣對自己屋企人咁講....
作者: foxfire    時間: 2010-10-18 08:56 PM

哈哈》。。。。。
作者: kachun_ko5    時間: 2010-10-23 05:21 PM

幾正喎, 有警告成份, 又搞笑!
作者: Flan    時間: 2010-10-24 04:26 PM

哈哈 好強...........
作者: lv123    時間: 2010-10-25 12:26 PM

6# s011202


應該不大,要吸就會吸,正如香煙包都多警告字眼同圖片,但煙民仍是有同年輕化,反而細個時d 戲有吸煙鏡頭、香煙廣告反而伙咁多。是否好諷刺。
人是反判的。以前d 戲會描述d 人吸煙有多壞,吃丸仔多失常,反而使我們有警惕。現在話什麼保護兒童教壞細佬,結果…
作者: 高清拍照    時間: 2010-11-1 06:07 PM

夠直接!

但d人係咪真係唔吸就真係另一個問題
作者: EasonTang    時間: 2010-11-5 11:04 AM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: un4645    時間: 2010-12-2 07:24 PM

呢句真係好正  睇完嚇左一嚇




歡迎光臨 貓貓 (http://insider-hd.com/) Powered by Discuz! 7.0.0