標題:
北京一速食店暴強的禁煙標識 [2P]
[打印本頁]
作者:
qaz1083
時間:
2010-7-19 12:03 PM
標題:
北京一速食店暴強的禁煙標識 [2P]
北京一速食店暴強的禁煙標識 ....
[attach]18763[/attach]
[attach]18764[/attach]
作者:
giverespond
時間:
2010-7-19 01:31 PM
嘩!!!!!!!!!!
厲害!!!!!!!!!
作者:
oprs0786
時間:
2010-7-20 02:09 PM
強國
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
作者:
ilvsg
時間:
2010-9-4 06:56 PM
真係好正!!講野完全唔需要轉彎抹角!!!!!!!!
作者:
bossanova
時間:
2010-9-5 12:28 PM
型爆, 叫香港衛生署學野la!
作者:
s011202
時間:
2010-9-6 02:56 PM
唔知呢句野d阻嚇性大唔大呢...
作者:
hahadog
時間:
2010-9-6 06:05 PM
簡單幾個字 就中哂point
作者:
holli
時間:
2010-9-7 10:07 PM
寫左我D心聲, 用左好新穎GEI 做法, 先君子後小人, 正 !!!
作者:
longsong
時間:
2010-9-8 04:12 PM
哈哈,佢殺人咪打佢囉....
作者:
eric799
時間:
2010-9-11 11:24 PM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
thc2074
時間:
2010-9-14 05:06 PM
強國d標語真係正到呢...
作者:
最愛黑鞋白襪仔
時間:
2010-10-17 03:23 PM
幾好希望多 d 人夠膽咁樣對自己屋企人咁講....
作者:
foxfire
時間:
2010-10-18 08:56 PM
哈哈》。。。。。
作者:
kachun_ko5
時間:
2010-10-23 05:21 PM
幾正喎, 有警告成份, 又搞笑!
作者:
Flan
時間:
2010-10-24 04:26 PM
哈哈 好強...........
作者:
lv123
時間:
2010-10-25 12:26 PM
6#
s011202
應該不大,要吸就會吸,正如香煙包都多警告字眼同圖片,但煙民仍是有同年輕化,反而細個時d 戲有吸煙鏡頭、香煙廣告反而伙咁多。是否好諷刺。
人是反判的。以前d 戲會描述d 人吸煙有多壞,吃丸仔多失常,反而使我們有警惕。現在話什麼保護兒童教壞細佬,結果…
作者:
高清拍照
時間:
2010-11-1 06:07 PM
夠直接!
但d人係咪真係唔吸就真係另一個問題
作者:
EasonTang
時間:
2010-11-5 11:04 AM
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
un4645
時間:
2010-12-2 07:24 PM
呢句真係好正 睇完嚇左一嚇
歡迎光臨 貓貓 (http://insider-hd.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0