香港懷舊交通工具

你地坐過邊隻




附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
WA, 我都未出世呀, 以前有BENZ TAXI咁正?!
巴士小巴都坐過,以前小巴無冷氣﹐sunner 就開個天窗仔。80 年代才有冷氣。個時慈雲山到黃大仙37m 1 元3a 巴士8 毫。3a 比小巴頂死佐最後。
尖沙咀碼頭那張 , 已不再了 !
睇返d舊相,覺得以前既世界真係有feel好多
以前D小巴真係好細架,好可惜既係無一架坐過
而家睇返D車真係好似玩具