唔識中文都英文掛

唔識中文都英文掛.......hahaa.....幾搞笑
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
佢地玩哂野~唔係件件鬼都識英文既
行到咁出先黎望
望啱方向都冇用- -"
玩到黎香港啦,佢地可能係法國人吧!
話唔定佢地唔係英語國家嘅人呢
咁我諗佢地都識睇箭咀掛 = = "
o車, 你唔俾佢地係 俄羅斯人, 法國人 ga? 所以唔識英文.... = =
btw, 圖中咁似 將軍澳個邊 的 一條街道 ge.....
they do it delibrately!!!!!!!!!!!!
哈哈
佢地係咪突登玩野ga?
寶琳...我成日去- -